Després de llegir aquests textos ¨Aprendre en un entorn col·laboratiu¨ i ¨Els col·legis sense tecnologia que els gúrus tecnològics busquen per als seus fills¨ podem dir que són dos textos completament diferents. Els dos parlen de la tecnologia però de manera diferent.
El primer ¨Aprendre en un entorn col·laboratiu¨ parla sobre, un nou programa Acer Innovate School que ofereix a les escoles un nou suport d'implementar nous entorns d'aprenentatge i experiències.
L'objectiu d'aquest programa és ajudar a docents utilitzant millors soluciones per a l'alumnat. Acer Innovate School és una xarxa internacional en la qual pots conéixer les experiències d'altre professorat i així aprendre uns d'altres. Gràcies a l'ús de la tecnologia els estudiants també sumen motivació especial en les seues tasques; per exemple treball en equips i cerca de la informació que estan treballant.
Per tant estaríem parla'n de col·legies que si aposten per la tecnologia com a què pot ajudar a l'educació.
Per altra banda està el text de ¨Els col·legis sense tecnologia que els gúrus tecnològics busquen per als seus¨
com persones d'alta importància per a la tecnologia, no estan d'acord amb què els seus fills i filles no estén en contacte directe amb la tecnologia. Ells aposten més per les escoles amb filosofia de l'educació Waldorf, en la que el xiquet o la xiqueta es desenvolupa en un ambient llibre i cooperatiu. En els quals els materials són tradicional: llibres, llapis i paper. Per als gurus de la tecnologia pensen que els efectes perjudicials de la connectivitat poden superar els avantatges.
com persones d'alta importància per a la tecnologia, no estan d'acord amb què els seus fills i filles no estén en contacte directe amb la tecnologia. Ells aposten més per les escoles amb filosofia de l'educació Waldorf, en la que el xiquet o la xiqueta es desenvolupa en un ambient llibre i cooperatiu. En els quals els materials són tradicional: llibres, llapis i paper. Per als gurus de la tecnologia pensen que els efectes perjudicials de la connectivitat poden superar els avantatges.
Per tant la tecnologia és un avantatge per a l'escola o pel contrari és un inconvenient. Jo pense que sempre que amb un control correcte sempre serà bona, ja que proporciona una utilitat que no podríem aconseguir d'altra manera i que pot ser bona per al desenvolupament cognitiu dels alumnes.

Uau, es super interessant, gracies!!
ResponderEliminar